Omavalvontatiedot lukuina
YTHS:n omavalvontatiedot lukuina ajalla 1.9.–31.12.2024
Asiakaspalautteita on tullut yhteensä 247 kpl.
Kokemus saadusta palvelusta ja sijainti = 133 kpl (53,8 prosenttia)
- Asiointikokemus huono (70 kpl)
- Asiointikokemus hyvä (55 kpl)
- Huono kokemus sijainnista, kulkuyhteyksistä tai tiloista (3 kpl)
Ajan varaaminen ja digitaaliset palvelut = 90 kpl (36,4 prosenttia)
- Aikoja ei ole antaa (19 kpl)
- Takaisinsoittoaika on liian lyhyt, tai takaisinsoittoa ei tullut (14 kpl)
- Chat ei toimi (14 kpl)
Terveydenhoitomaksu ja palvelun käyttöongelma = 24 kpl (9,7 prosenttia)
- Ei voi käyttää asuinpaikkakunnan alihankintapalvelua, jos opiskelupaikka on toisella paikkakunnalla (8 kpl)
- YTHS ei tarjoa palveluita, joita sen pitäisi asiakkaan mielestä tarjota (7 kpl)
YTHS:n omavalvontatiedot lukuina ajalla 1.5.–31.8.2024
Asiakaspalautteita on tullut yhteensä 181 kpl
Kokemus saadusta palvelusta ja sijainti = 111 kpl
- Asiointikokemus huono (72 kpl)
- Asiointikokemus hyvä (37 kpl)
- Kuvantamistutkimus toteutui toisella paikkakunnalla (1 kpl)
Ajan varaaminen ja digitaaliset palvelut = 39 kpl
- Aika peruttiin, ja se aiheutti ongelmia (9 kpl)
- Aikoja ei ole antaa (7 kpl)
- Aika menee kohtuuttoman pitkälle (4 kpl)
Terveydenhoitomaksu ja palvelun käyttöongelma = 14 kpl
- Ei voi käyttää asuinpaikkakunnan alihankintapalvelua, jos opiskelupaikka on toisella paikkakunnalla (5 kpl)
- Perumattoman poisjäännin lasku, aiheellinen (5 kpl)
- Terveydenhoitomaksu on pakollinen, vaikka ei pysty käyttämään palvelua (3 kpl)
Läheltä piti- ja haittatapahtumia yhteensä 83 kpl
- 32 kpl läheltä piti -tapahtumaa
- 51 kpl haittatapahtumaa
- 58 kpl yleis- ja mielenterveys
- 18 kpl suunterveys
- 2 kpl kuvantaminen
Muistutukset
Muistutuksia touko – elokuussa 15 kpl
Kantelut
Kanteluita touko – elokuussa 4 kpl