Siirry sisältöön

YTHS:n omavalvontatiedot lukuina ajalla 1.9.–31.12.2024

Asiakaspalautteita on tullut yhteensä 247 kpl.

Kokemus saadusta palvelusta ja sijainti = 133 kpl (53,8 prosenttia)

  • Asiointikokemus huono (70 kpl)
  • Asiointikokemus hyvä (55 kpl)
  • Huono kokemus sijainnista, kulkuyhteyksistä tai tiloista (3 kpl)

Ajan varaaminen ja digitaaliset palvelut = 90 kpl (36,4 prosenttia)

  • Aikoja ei ole antaa (19 kpl)
  • Takaisinsoittoaika on liian lyhyt, tai takaisinsoittoa ei tullut (14 kpl)
  • Chat ei toimi (14 kpl)

Terveydenhoitomaksu ja palvelun käyttöongelma = 24 kpl (9,7 prosenttia)

  • Ei voi käyttää asuinpaikkakunnan alihankintapalvelua, jos opiskelupaikka on toisella paikkakunnalla (8 kpl)
  • YTHS ei tarjoa palveluita, joita sen pitäisi asiakkaan mielestä tarjota (7 kpl)

YTHS:n omavalvontatiedot lukuina ajalla 1.5.–31.8.2024

Asiakaspalautteita on tullut yhteensä 181 kpl

Kokemus saadusta palvelusta ja sijainti = 111 kpl

  • Asiointikokemus huono (72 kpl)
  • Asiointikokemus hyvä (37 kpl)
  • Kuvantamistutkimus toteutui toisella paikkakunnalla (1 kpl)

Ajan varaaminen ja digitaaliset palvelut = 39 kpl

  • Aika peruttiin, ja se aiheutti ongelmia (9 kpl)
  • Aikoja ei ole antaa (7 kpl)
  • Aika menee kohtuuttoman pitkälle (4 kpl)  

Terveydenhoitomaksu ja palvelun käyttöongelma = 14 kpl

  • Ei voi käyttää asuinpaikkakunnan alihankintapalvelua, jos opiskelupaikka on toisella paikkakunnalla (5 kpl)
  • Perumattoman poisjäännin lasku, aiheellinen (5 kpl)
  • Terveydenhoitomaksu on pakollinen, vaikka ei pysty käyttämään palvelua (3 kpl)

Läheltä piti- ja haittatapahtumia yhteensä 83 kpl

  • 32 kpl läheltä piti -tapahtumaa
  • 51 kpl haittatapahtumaa
  • 58 kpl yleis- ja mielenterveys
  • 18 kpl suunterveys
  • 2 kpl kuvantaminen

Muistutukset

Muistutuksia touko – elokuussa 15 kpl

Kantelut

Kanteluita touko – elokuussa 4 kpl