Siirry sisältöön
Tarkista uutisestamme poikkeavat aukioloajat joulunaikaan, vuodenvaihteessa ja loppiaisena. Lue lisää

Puhelinpalvelumme takaisinsoittokäytäntö muuttui: soitamme yhden kerran

YTHS:n hoidontarpeen arviointi tavoittelee opiskelijaa jatkossa kahden soittokerran sijasta soittamalla opiskelijalle vain yhden kerran. Kun toinen takaisinsoittoyritys jää pois, puhelinpalvelumme pystyy hoitamaan yhteydenotot aiempaa tarkemmin opiskelijan valitsemana ajankohtana.

YTHS:n puhelinpalvelu perustuu takaisinsoittoon. Kun opiskelija soittaa YTHS:n valtakunnalliseen puhelinpalveluun, opiskelija jättää takaisinsoittopyynnön ja puhelinpalvelumme soittaa takaisin opiskelijan valitsemana ajankohtana. Soitto tulee puhelinpalvelun numeroistamme: 046 710 1073 (yleis- ja mielenterveyden palvelut) tai 046 710 1085 (suunterveyden palvelut). Jos opiskelija ei vastaa YTHS:n takaisinsoittoon, opiskelija voi ottaa itse uudelleen yhteyttä hoidon tarpeen arvioon.

Takaisinsoittokäytännössä siirryttiin yhteen soittokertaan 2.4.2024 alkaen.