Siirry sisältöön
Tarkista uutisestamme poikkeavat aukioloajat joulunaikaan, vuodenvaihteessa ja loppiaisena. Lue lisää

Opiskelija: annathan palautetta lääkärin vastaanoton jälkeen

YTHS aloittaa tekstiviestipohjaisen asiakaspalautteen keruun lääkärin toteutuneista vastaanottokäynneistä. Palautteen keruun avulla saamme nykyistä kattavammin tietoa asiakkaan kokemasta palvelun laadusta ja sen kehittämistarpeista. 

– On tärkeää, että heti alusta alkaen saamme opiskelijat mukaan palautteen antoon ja että mahdollisimman moni vastaa lyhyeen kyselyyn. Näin tulokset antavat kattavan ja luotettavan kuvan asiakkaiden kokemuksista, sanoo YTHS:n johtajaylilääkäri Teija Kulmala.

30.10.2023 alkaen jokaisen psykiatrin, yleislääkärin tai hammaslääkärin video- tai lähivastaanottokäynnin jälkeen opiskelija saa tekstiviestinä pyynnön antaa palautetta asioinnista. Palaute annetaan anonyymisti. Tekstiviestin linkistä pyydetään vastausta kolmeen kysymykseen. Tekstiviestin lähettäjä on YTHS (myös kieliversioissa).

YTHS kerää palautetta palveluistaan myös muilla keinoilla. Tässä yhteydenottokanavia, kun haluat saada yhteyttä YTHS:n toimintaan liittyen: