SelfChat avautuu maanantaina 3.5. ja käytössäsi on jälleen kaksi asiointikanavaa. SelfChat on yksi opiskelijan palvelukanavista YTHS:ssä asiointiin. Se palvelee puhelinpalvelun rinnalla hoidontarpeen arvioinnissa ja ajanvarauksessa.
SelfChatissa voit viestiä reaaliaikaisesti YTHS:n terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, saat neuvoja ja opastusta kotihoitoon tai tarvittaessa yhteydenoton ja ajan vastaanotolle.
Kaksi asiointikanavaa
1. SelfChat
SelfChat palvelee 3.5. alkaen ma-pe klo 12.00‒14.00. SelfChatissa on vain yksi palvelulinja. SelfChat löytyy Self-verkkopalvelusta.
2. Valtakunnalliset palvelunumerot
Valtakunnalliset palvelunumerot palvelevat ma-pe klo 8.00‒14.00. On kaksi palvelulinjaa:
- Yleis- ja mielenterveyden palvelut p. 046 7101073
- Suunterveyden palvelut p. 046 7101085.
Otathan yhteyttä vain yhden asiointikanavan kautta ‒ joko SelfChatissa tai puhelimitse välttääksemme ruuhkia, kiitos!
Ohjeet ajanvaraukseen.