Siirry sisältöön
Etsitkö tietoa influenssarokotuksista YTHS:llä? Katso paikkakuntakohtaiset tiedot täältä.

SelfChat avautuu 3.5.

SelfChat avautuu maanantaina 3.5. ja käytössäsi on jälleen kaksi asiointikanavaa. SelfChat on yksi opiskelijan palvelukanavista YTHS:ssä asiointiin. Se palvelee puhelinpalvelun rinnalla hoidontarpeen arvioinnissa ja ajanvarauksessa.

SelfChatissa voit viestiä reaaliaikaisesti YTHS:n terveydenhuollon ammattilaisen kanssa, saat neuvoja ja opastusta kotihoitoon tai tarvittaessa yhteydenoton ja ajan vastaanotolle.

Kaksi asiointikanavaa


1. SelfChat

SelfChat palvelee 3.5. alkaen ma-pe klo 12.00‒14.00. SelfChatissa on vain yksi palvelulinja. SelfChat löytyy Self-verkkopalvelusta.

2. Valtakunnalliset palvelunumerot

Valtakunnalliset palvelunumerot palvelevat ma-pe klo 8.00‒14.00. On kaksi palvelulinjaa:

  • Yleis- ja mielenterveyden palvelut p. 046 7101073
  • Suunterveyden palvelut p. 046 7101085.

Otathan yhteyttä vain yhden asiointikanavan kautta ‒ joko SelfChatissa tai puhelimitse välttääksemme ruuhkia, kiitos!

Ohjeet ajanvaraukseen.