Siirry sisältöön
Tarkista uutisestamme poikkeavat aukioloajat joulunaikaan, vuodenvaihteessa ja loppiaisena. Lue lisää

Kiitosta ja kritiikkiä

Yli 14 610 kiitosta, kehitysvinkkiä ja kriittistä kommenttia. Sen verran saimme asiakaspalautetta yths.fi –sivujen (762) ja palvelupisteissä sijaitsevien asiakaspalautelaitteiden (13 848) kautta vuonna 2019.

Palvelupisteissä tyytyväiset asiakkaat

Asiakaspalautelaitteiden kautta saatu palaute kertoo erinomaisesta palvelukokemuksesta. NPS-luku kuvaa, kuinka todennäköisesti palautteenantaja suosittelisi YTHS:n palveluja. Vuonna 2019 NPS-luku oli edelleen erinomainen. Palautteenantajista 90 % piti YTHS:n henkilöstöä erittäin ammattitaitoisena, 92 % koki henkilökunnan ystävälliseksi ja 99 % piti hoitokokemusta hyödyllisenä. Kriittisintä palautetta opiskelijat antoivat ajanvarauksesta ja tiedonsaannista.

Verkkosivupalautteet kriittisiä

Verkkosivuilla annettu palaute oli selvästi kriittisempää. Eniten palautetta annettiin palvelun odotusaikaan liittyen ja palaute oli pääsääntöisesti kriittistä. Seuraavaksi suurin ryhmä verkkosivupalautteissa on keräilyerä ”muut”, jossa palaute on liittynyt ennen kaikkea verkkopalveluihin – verkkosivuihin, Selfin ja SelfChatin toimintaan.