Ilmoita kirjautumisongelmasta Self-palveluun
Huomioithan, että Self on käytössäsi, kun olet ilmoittautunut korkeakoulussasi läsnä olevaksi kevätlukukaudelle 1.1. ja syyslukukaudelle 1.8. YTHS saa opiskelijan tiedot muutaman vuorokauden viiveellä läsnäolo ilmoittautumisesta.
Jos sinulla ei ole käytössäsi pankki- tai mobiilitunnistusta, etkä ole saanut YTHS:ltä PIN-koodia CallSign-tunnistukseen, ota passi mukaan mennessäsi vastaanotolle ja pyydä kirjautumistunnukset.
Huomioithan, että suunnitellut huoltoajot ilta- ja yöaikana saattavat estää käyttöä hetkellisesti. Self-verkkopalvelu on käytettävissä vain Suomessa ja Ruotsissa.
Jos kirjautuminen ei onnistu (läsnäoloilmoittautumisesta on yli viikko eikä kyseessä ole suunniteltu huoltoajo), ota yhteys täyttämällä lomake. Täytäthän jokaisen kohdan huolellisesti. Saat 2 viikon kuluessa sähköpostivastauksen, kun ongelma on saatu ratkaistua tai jos ratkaisu viivästyy.
Jos asia on kiireellinen tai olet jo päättänyt opintosi, ota yhteyttä YTHS aukioloaikoina ma–to klo 8.00–15.00 ja pe klo 8.00–14.00, puhelimitse suunterveyteen 046 710 1085 tai yleis- ja mielenterveyteen 046 710 1073.
Lomake on tarkoitettu ainoastaan Self-kirjautumisongelmien ilmoittamiseen. Hoidollisiin, palveluohjaukseen tai ajanvaraukseen liittyviin kysymyksiin ei vastata.