Öppettiderna i SelfChat ändrar, och vi öppnar fler servicelinjer i chatten för att kunna ge snabbare och smidigare service. Dessutom öppnar vi en egen chattlinje för hörselskadade. Ändringarna träder i kraft måndag 4.4.2022.
Nya öppettider i SelfChat
I SelfChat kan du chatta i realtid med vår vårdpersonal. Du kan kontakta oss via chatten i frågor som gäller bedömning av vårdbehovet, tidsbokning eller tekniska problem. Välj linje utgående från ditt ärende i SelfChat. Om du inte hittar rätt linje, välj bedömning av vårdbehovet.
Öppettider från och med 4.4.2022:
Tjänsten för mental hälsa är öppen
mån.–fre. kl. 10.00–14.00
I ärenden som gäller oral hälsa
mån.–fre. kl. 09.00–11.00
I ärenden som gäller allmän hälsa
mån.–fre. kl. 09.00–11.00
Chattlinje:
* Bedömning av vårdbehovet
* Könssjukdomar
* Preventivmedel
* Resehälsorådgivning och vaccinationer
Tekniska störningar
mån.–fre. kl. 09.00–11.00
SelfChat för hörselskadade
Vi har öppnat en separat chattlinje där vi betjänar hörselskadade. Servicelinjen är endast avsedd för hörselskadade. I och med denna förändring tas servicenumren för hörselskadade ur bruk.
Öppettider från och med 4.4.2022:
I ärenden som gäller allmän hälsa, oral hälsa och mental hälsa
mån.–tors. 8–15 och fre. 8–14